červen 2009

Uběhl květen, sekretářka ředitele Seafordu už ze mě musí úplně šílet, poněvadž každý den najde na mailu přinejmenším jednu zprávu s dotazem na pro ní (mě to tak teda rozhodně nepřijde) úplnou banalitu.

Na delší dobu se tok zpráv ČR–>VB omezila jejím ujištěním, že na začátku května by měl dorazit tzv. New pupil´s pack, obsahující všechny podstatné informace. Když ho pošťačka někdy na přelomu června konečně přinesla, byla jsem už značně nervózní. A opravdu, je v něm spousta věcí, které jsem nevěděla – o ubytování, oblečení, stravování…

Součástí je taky složka asi 20 listů, které se všechny musí podepsat a odeslat spolu s 2ma pasovými fotografiemi zpátky do 15. června. Bylo tam i nějaké CD, které se mi nepodařilo zprovoznit, snad nic důležitýho. Jinak k oblečení – nebudu mít uniformu, na to už sem moc „stará“ ale jen modrý kalhotový nebo sukňový kostým(délka né míň než 18 palců pod pás), modrý kabát, sportovní oblečení a obuv atd.

Zanechat Odpověď

