Dobře si to promysli, je tu chvilka na müsli!

ak jsem slibovala už na konci minulého článku, chci dneska psát převážně o müsli. Tak široké a obsáhlé téma, že? Nicméně projekt MIXIT.CZ za zmínku rozhodně stojí.

logo zaklad

Budu se snažit vyhnout přehnané chvále, ale je mi na něm sympatické skoro vše. Od faktu, že se jedná o společný projekt dvou studentů/absolventů VŠE, přes skvělý design a funkčnost stránek, které oplývají vtipnými popisy jednotlivých surovin, vstřícný postoj k zákazníkům a 100% zákaznický servis až po (samozřejmě) ekologičnost celého konceptu.

Je možné namixovat si směs na müsli nebo kaši. Jelikož mi doma zrovna došly všechny poživatelné snídaňové substance, rozhodla jsem se (výjimečně) netroškařit a vzít obojí.

Müsli i kaše, každé o váze 700g jsem si vyzvedávala osobně (síť míst pro osobní odběr je široká, což je další plus, odpadne  pade za poštovné). Směsi byly zabalené v krásných obalech (zvolila jsem jednoduchý modrobílý motiv, ježto roztomilá zvířátka a podobné mě na domácích potřebách zrovna neberou). Na každé byl štítek s popisem a k mé hrůze i mnou vlastnoručně vymyšleným “ultravtipným” názvem každé směsi, která v následujících dnech budila u kolemchodících (oprávněné) ustarané dotazy ohledně mé příčetnosti.Malá variabilita tubusů je asi jediné, co bych vytkla, dalo by se přeci vymyslet tolik super designů pro menší konzervativce než jsem já. Ale věřím, že to je jen otázka času Veselý obličej

historie tubusů

Doma jsem samozřejmě hned po příchodu tubusy rozbalila a jala se ochutnávat. Důležité je zde poznamenat, že obal je malého objemu a 100% recyklovatelný. Samotné cereálie jsou všechny původem z ČR (kromě cornflakes), ovoce (kromě exotického) z EU, jinak převažují země jako Thajsko, Írán, Srí Lanka, Filipíny. Čokoláda je z Belgie <3. Země původu a popis je k dispozici u každé položky.

IMG_8702

No a podle toho to také chutná. Narovinu – s müsli z obchodu se to nedá srovnat, tak se o to nebudu ani pokoušet. Mixit prostě vítězí na celé čáře. Jím ho každé ráno, pokaždé trochu s jiným ovocem (to jsem si do směsi záměrně nepřidala, když je teď tolik čerstvého, ale v zimě můžou bý takové lyofilizované (sušené mrazem, ovoce si tak zachová původní tvar, barvu, ale hlavně nejvyšší možný podíl vitamínů) maliny, angrešt nebo černý rybíz k nezaplacení (natož za +-20 Káčé). Snídám před šestou než jdu do práce, a zasytí mě až do oběda.

Kdo by nevěděl, co všechno si z široké nabídky vybrat, může si pro začátek vzít jednu z hotových směsí (speciálně pro děti, vhodná pro dietaře, sestavená výživovou poradkyní , sladkou exotickou…), nicméně upřít si požitek z vlastního míchání by dle mého byla věčná škoda (nebo aspoň do doby, kdy si objednáte další várku, což nebude dlouho trvat) Mrkající veselý obličej

IMG_9046-tile

Müsli bez mléka a s mlékem. Dělá mi škodolibé potěšení, když to firmám jako Emco nebo Nestlé natřou dva ekonomové. Čím? Jednoduše tím, že když očekávám určité složení müsli, tak tomu tak opravdu je, a nepřekvapí mě vysušené, ztvrdlé cosi :)

Tak do čeho jdete vy? Pufnutá pšenice s medem? Vtipná kaše? Rýžové vločky (křupavé) co “křupou tak, že vzbudíte sousedy”? Nebo snad Čokokulky Obamovy??

IMG_8669

Posted in Nezařazené

Zanechat Odpověď

