19 dnů

Týden utekl jako voda (opět se pro mne klišé o zrychlujícím čase stává realitou), a já jsem se za pokoření vlastních automobilových rekordǔ (jízda po D1 rychlostí 150 km/h, což když uvážím vlastní obavy z rychlé jízdy je asi jako kdybych překonala Mach3. Navíc, JE TO D1!) vrátila z Uher. Odhadem o několik kilo těžší, několik odstínů opálenější a pár centimetrů méně vlasatější, takže ve znamení nabírání zásob do Skotska.
Naštěstí už i zapadlou maďarsko-chorvatskou vesničku dostihlo vysokorychlostní připojení k internetu, takže mě kromě soustředěného pojídání klobás, papriky a domácích koláčů zaměstnávaly i záležitosti přízemnější. Objednala jsem si 2 náhradní redukce do britských zásuvek, zaplatila deposit za kolej a koupila si bedding pack, takže snad nezmrznu hned první noc.

V Praze na mě mezitím čekal tenhle "drobek", jak mu familiárně přezdívám, o kubatuře dobrých 110 litrů, a kolem něj se už postupně hromadí věci, které chtě nechtě čeká transport v zavazadlovém prostoru.

obrázek

 

No a jelikož jsem (k mému obrovskému překvapení) opravdu dostala za maturitu iPad, trochu jsem se pojablečnila a můžete mne sledovat i na

foursquare-Logo-800x800

 

InstagramLarge

Zanechat Odpověď

