Day 1 – 070912

… aneb cesta tam a nevyhlášená soutěž “kdo pobere víc zavazadel”

Po téměř přesně 3 letech jsem se zase jednou mířila tranzitním prostorem ruzyňského letiště směr letadlo do UK. Při průchodu gatem mě zaujala vzrůstající koncentrace hodně pihatých a nazrzlých jedinců, napovídající mi, že jsem navzdory veškerým předchozím obavám opravdu na správném místě.

Let jako takový byl klidný, ale tak šílené přistání jsem nezažila už dlouho. Letadlo sebou házelo na všechny strany a jediné co pomáhalo bylo zavřít oči a opakovat si “jsem ve vlaku, jsem ve vlaku”…

Na letišti jsme úspěšně prošli kontrolou (když říkám my, myslím tím kromě sebe ještě dalších xy Čechů, které jsem v letadle potkala) a nastala ta pravá sranda.

I když jsem si vysnila, jak si budu se svou cestovní výbavou elegantně vykračovat, realita vypadala asi nějak takhle:

 

– v každé ruce jeden kufr

– na zádech housle

– na krku megatěžkou kabelku s notebookem, iPadem, a tunou dalších věcí

Dopotácela jsem se k letištnímu autobusu, do kterého jsem postupně nastěhovala všechny svoje věci a nakonec i sebe. Po 30ti minutách čiré hrůzy, že jedu jinam než mám jsem vystoupila (vypadla z autobusu tažena k zemi bagáží) před hostelem.

Ceně pokoje (13 liber) odpovídala i jeho kvalita, nicméně recepční mi vynesl kufry až k pokoji (a pak zase dolů do prádelny, když zjistil, že další den zase mizím) a wifi sahala až před hostel, odkud jsem učinila první Skype-hovor domů.

V noci jsem se moc nevyspala (vzhledem k tomu, že kufry se všema věcma byly zamčené v prádelně, jsem spala v tričku z letadla a celou noc jsem klepala kosu pod místní dekou tloušťky v řádech nanometrů).

No a ráno následujícího dne už mě čekala cesta na kolej Veselý obličej

DENNÍ BALANC

+ spousta modřin od tahání kufrů

– rodiče a 30ti stupňové vedro

One thought on “Day 1 – 070912

  1. Helenko, napsala jsi to hezky vtipne a svizne, bylo snadne si predstavit, jak jsi cestovala i spala.

    > ———— Původní zpráva ————

Zanechat Odpověď

