Day 2 – 080912

… aneb jak jsem se svezla 5 minut skotským vlakem a potkala první spolbydlící

Ráno po snídani jsem vyrazila z hostelu směr kolej. I když jsem byla hodně, hodně v pokušení svézt se taxíkem, idea, že těch ušetřených cca 20 liber budu moct použít na jídlo nebo! oblečení (Primaaaaark!), mě donutila hezky po svých došlapat až na zastávku Haymarket, kde jsem nasedla (po velmi úsměvné příhodě s turnikety, které se pustily do souboje s mými početnými zavazadly) do příjemného skotského vlaku (omylem do první třídy, což ale nevadilo, jak vysvětleno dále) a svězla se celých 5 minut na hlavní edinburghské nádraží s poetickým názvem Wawerley. Odtud mě čekala útrpná cesta nejdříve do prvního kolejního komplexu, Darroch´s Court, kde jsem se zapsala a vyzvedla si klíč a poté již do mého nového domova, bytu v čísle 9, New Arthur Place.

image

Dorazit sama do prázdného bytu, zjistit, že dvojlůžkový pokoj, který sdílíte s bůhvíkým je miniaturní, a že nejspíš obě vaše spolubydlící jsou francouzky, nepatřilo k highlightům mého dosavadního pobytu ve Skotsku.

Nicméně za necelé 2 hodiny přišla má nová spolubydlící, Christel z Toulouse a hned to bylo veselejší.

Večer nás čekala britská (troufám si říct, že se odehrává všude na ostrovech) specialita, totiž pub crawl. Spočívá v tom, že se chodí z hospody do hospody, všude se dá jedna sklenička, klidně ve stoje a hned zase dál. No v porovnání s Čechami, kde jsem byla zvyklá sedět v hospodě třeba do 11ti /zavíračka/ a až potom se případně přesunovat do déle občerstvujícího podniku docela změna, ale zvykat si ani moc nemusím, při ceně Strongbow okolo 3 liber za pintu (cca 0.568l) nebudu akce podobného druhu podnikat moc často.

V noci jsme ještě s mojí novou kamarádkou z Finska, Eve, stihly na chvíli zajít na koncert skotské kapely Bwani Junction.

DENNÍ BALANC

+ spolubydlící, doposud 1 exemplář

– naděje, že nebude pršet

4 thoughts on “Day 2 – 080912

    1. Líbí :) Ale je toho hooooodně moc novýho, že už se těším, až se všechno trochu ustálí, začnou přednášky a tak :)

      1. jasně :) nedovedu si představit poslouchat přednášky v angličtině, ale ty to určitě zvládneš :)

Zanechat Odpověď

