Day 3 – 100912

… aneb polární deník, expedice: Skotsko

Dnes se ochladilo. A to HODNĚ. Celý den foukal hrozný vítr (ačkoliv ten fouká vlastně pořád), a chvílema pršelo. Tak jsem se vydala schovat před deštěm do Potterow, neboli budovy studentské unie, která byla přes léto kompletně zrenovovaná a připomíná teď tak trochu gigantický tropický skleník. Když se nad tím zamyslím, tak vzhledem k počasí venku to dává docela smysl.

Dala jsem si kafe za poměrně nestudentskou cenu 1.5 libry (ale bylo výborné, fairtrade a se sojovým mlíkem, takže to za to stálo) a čekala na moji finskou kamarádku Eve.

Jen co dorazila, vydaly jsme se na lov různých voucherů a freebies, které na tzv. TRADE FAIR nabízely různé obchody. Získaly jsme tak např. pizzu zdarma v Pizza Hutu, balíček nudlí a čokolády od supermarketu Morrisons a taky zdarma lístky do kina na celý rok Veselý obličej Docela si tu nás studenty hýčkají.

Odpoledne jsem se byla podívat na představení EVOLVE, což je studentská asociace sdržující různé lokální dobrovolnické programy. Koncept mě zaujal, ale jelikož se meetinky nejspíš kryjí se zkouškami orchestru, kam se chci dostat, tak z toho nejspíš nic nebude.

Večer tohoto dne byl nespíš jedním z nejzajímavějších v mém životě. Ozvala se mi paní, která mi prostředníctvím sítě Freecycle přenechala kolo jejího syna. Jela jsem si pro něj na předměstí Edinburghu, Cramond. JENŽE, autobusem cesta trvala asi hodinu, nicméně kolo do autobusu nedám, takže jsem co? Jela celou cestu (asi 11km v trenčkotu, uplých džínách, balerínách a s kabelčičkou, v dešti a cca 9 stupních Celsia) zpátky na kolej na kole. Pominu fakt, že to kolo je nejspíš lepší, než to co jsem nechala v Praze (koneckonců, co je jedno kolo pro ženskou, který před barákem parkujou 3 minicoopery ??), ale samotná cesta lesem, snobskou čtvrtí, po cestě připomínající něco jako pražskou magistrálu v 10 hodin večer VLEVO stála za to.

DENNÍ BALANC

+ kolo, zážitek na který asi nikdy nezapomenu (možná novou noční můru?)

– hlas, následující ráno jsem chraplala jak Leonard Cohen v pokročilém věku

 

 

P.S.: důkaz místo slibů Veselý obličej s otevřenými ústy

IMG_0071

3 thoughts on “Day 3 – 100912

  1. Neni nad zkusenost ziskanou na vlastni kuzi. Vzpominas, kdysi jsem ti rikal, ze vzpominka na ubytovani v byt v luxunim hotelu se casem vytrati, ale prozit na vlastni kuzi kus nepohody, na to se nezapomina cely zivot. Kolo je pekne, dokonce se zamkem, ted jen abys je mohla s ohledem na pocasi vyuzivat. Bylo by urcite uzitecne investovat do blatnikuuu. A nepromokavou plastenku s kapucou vzdy s sebou. Prioritne ted udelej vse, at se zbavis kasle.

    > ———— Původní zpráva ————

  2. Ahojky…….samé krásné zážitky. Jen si to pěkně užívej :-) 11km je přesně jako kdybys jela z Letný do Řep (ode mě k Drozdíkovi ;-) ) – jednou jsem to jela na koloběžce a jednou šla celý pěšky – obojí mooc pěkný akcičky. Jen tak dál – hned bych za Tebou jela na návštěvu. Měj se krásně a těším se, až se zase uvidíme. R

Zanechat Odpověď

