Day 4 – 110912

… aneb beru zpět prohlášení o polární expedici.

Dnes jsem vstala do krásného slunečného dne a skoro se mi podařilo zapomenout na hrůzy předešlého večera.

IMG_0074

Ráno jsem se vydala do banky (doporučuju Lloyds) otebřít si účet. což trvalo asi tak 15 minut (měla jsem smluvenou schůzku). Potom jsem už běžela na schůzku do School of Geography, kde jsme měli úvodní představení profesorů a “personal tutors”, kteří nás budou provázet celým studiem.

Moje škola vypadá asi takto, do 19. století sloužila její budova jako nemocnice. Školu geografie hostí od začátku 20. století.

University_building,_Drummond_Street_-_geograph.org.uk_-_1352882

Odpoledne jsem měla meeting kvůli změně oboru, přestoupila jsem na Geography and Politics a jako “vnější” předmět si dám některý jazyk, asi němčinu, 

Večer jsme vyrazili do místního klubu, což probíhalo asi tak, jak jsme zvyklí z ČR, nicméně co tomu předcházelo se trochu liší.

Asi 30 lidí (kteří se ani nemuseli znát) se sešlo v jednom bytě, kde se hrála hra, jejíž jediným účelem bylo opít se, než půjdeme ven. Jako příklad úkolů: jeden člověk zvedne chodila do vzduchu (seděli jsme Veselý obličej s vyplazeným jazykem), kdo to zaznamená poslední a jako poslední zvedne i svoje, prohrál a pije. To mi přišlo trochu podivné, ale vzhledem k tomu, že nejlevnější pití v restauraci/hospodě/klubu začíná na 2 librách, asi se to dá pochopit.

Co mě překvapilo je, že se nesmí kouřit uvnitř, pít venku a chovat se asociálně na veřejnosti (na to je fakt zákon!).

Taky už vím, které předměty budu mít v prvním semestru, budou 3 a to: Human Geography, Introduction to Politics and International Relations a Němčina 1A.

Půjdu už spát, je tu asi 1.45 ráno a vzledem k tomu, že můj diář na tento týden vypadá asi takto:

013834

měla bych udržovat množství spánku na přijatelné úrovni.

DENNÍ BALANC

+ mému kurzu přibyla Politics, v klubu večer jsem potkala spoustu nových přátel

– naopak jsem přišla o přírodovědné předměty jako meteorologie nebo geomorfologie

2 thoughts on “Day 4 – 110912

  1. to se máš jenom čtyři předměty :D já jich mám 8.. 5 zkoušek a čtyři zápočty.. ale snad to půjde :) i když.. v angličtině je to asi (určitě) těžší… hodně štěstí !!

Zanechat Odpověď

